Persondatapolitik for Hjallerup Jagtforening

Sikring af dine oplysninger
Hos Hjallerup Jagtforening er vi interesserede i at beskytte personlige oplysninger for medlemmerne og de som benytter jagtforeningens tilbud.

Hvilke oplysninger indsamler jagtforeningen?
For at Hjallerup Jagtforening kan holde kontakten og kommunikere med udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer, opbevarer foreningen kontaktoplysninger for disse, mens de er aktive i enten udvalg eller bestyrelser.

Dine oplysninger opbevares sikkert
Kun udvalgte personer fra bestyrelsen og udvalgene har adgang til oplysninger om udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer, og oplysningerne opbevares sikkert online.

Hjallerup Jagtforening deler ikke dine oplysninger
Hjallerup Jagtforening deler ikke personlige oplysninger med andre eller anvender dem til kommercielle formål.

Oplysningerne opdateres løbende
Personlige oplysninger om udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer opdateres eller slettes løbende når medlemmerne udskiftes.

Brugen af billeder
Hjallerup Jagtforening anvender billeder fra foreningens arrangementer og aktiviteter på hjemmesiden og på Hjallerup Jagtforenings Facebook side, for at dokumentere foreningens virke. Hjallerup Jagtforening forbeholder sig retten til at anvende situationsbilleder uden samtykke og når der anvendes portrætbilleder oplyses de portræterede personer om billedernes anvendelsesområde.

Resultater fra konkurrencer
For at kunne dele og gemme resultater fra konkurrencer hvor nogen repræsenterer Hjallerup Jagtforening, deltager i konkurrencer afholdt af Hjallerup Jagtforening eller konkurrencer som afholdes på foreningens areal, forbeholder foreningen sig retten til at anvende resultater heraf i nyheder eller arkiver på hjemmesiden, samt på Hjallerup Jagtforenings Facebook side.

Dine Rettigheder
Du kan til enhver tid få adgang til dine oplysninger, rette dem eller få dem slettet. Ligeledes kan du til enhver tid få fjernet billeder eller resultater fra hjemmesiden eller Hjallerup Jagtforenings Facebook side.

Spørgsmål om personoplysninger
Hvis du har spørgsmål til, hvordan foreningen håndterer personoplysninger, så kontakt Morten Flø Pallesen: